چگونه بدون عمل جراحی، گونه‌ بسازیم؟
تحریریه تولینک

داشتن گونه‌‌هایی خوش فرم همیشه جذاب هستند و چهره‌تان را شاداب‌تر نشان می‌دهد؛ خصوصا زمانی که متوجه شوید رسیدن به این زیبایی با روش جراحی درد و هزینه زیادی را برای شما خواهد داشت! در این مطلب چند روش آسان و بدون دردسر‌ اما ایمن را به شما معرفی می‌کنیم. بنابراین اگر از ابتدا گونه‌ نداشتید و یا با بالا رفتن سن و افتادگی صورت زیبایی گونه‌هایتان را از دست داده‌اید، این مطلب را از دست ندهید تا دوباره شاهد زیبایی صورت و گونه‌هایتان باشید.

داشتن گونه‌هایی بزرگ‌تر ، بدون عمل جراحی

اگر می‌خواهید که چربی گونه‌ها را افزایش بدهید، لزوما مجبور نیستید که چربی را به روش‌های مختلف به بدن و صورت اضافه کنید. پیروی از روش‌های اثربخش و تغذیه بر اساس رژیم غذایی استاندارد، گونه‌های شما را به‌ مرور زمان بزرگ‌تر و شاداب‌‌تر می‌کند. افرادی که اضافه کردن چربی به گونه‌ها را بدون جراحی‌های زیبایی و استفاده از پُرکننده‌های مختلف (ژل) ترجیح می‌دهند، می‌توانند از شیوه‌های طبیعی و نکات راهنمای زیر کمک بگیرند.

تغذیه سالم و استاندارد

قبل از این‌ که به سراغ شیوه‌های طبیعی برای بزرگ کردن گونه‌ها برویم، باید تاکید کنیم که رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات‌های سالم و مواد مغذی ضروری می‌تواند کمک کند تا به‌طور طبیعی پوست سالم‌تر و گونه‌های پُرتر و داشته باشید. در واقع، رژیم غذایی سالم و استاندارد، پیش‌شرطی است که اثربخشی همه فرآیندهای دیگر برای دستیابی به این هدف را تسریع می‌کند. بنابراین، این ترکیبات غذایی را به رژیم غذایی خودتان اضافه کنید: برنج و نان سبوس‌دار، ‌سبزی‌های برگ‌دار، انواع میوه‌ها و فیبرهای غذایی. خودداری از سیگار کشیدن و مصرف آب به مقدار زیاد هم واقعا مهم هستند.

یوگا برای داشتن‌ گونه‌های چاق‌تر

یوگای صورت می‌تواند از دو منظر برای شما مفید باشد، چاق‌تر کردن گونه‌ها و از بین بردن چین‌ و چروک‌ها و خطوط ریزی که صورت را پیرتر از سن عادی نشان می‌دهند. برای یوگای صورت می‌توانید براساس مراحل زیر اقدام کنید:

  • انگشت اشاره را روی ابتدای استخوان گونه بگذارید و پوست این ناحیه را با حرکات دورانی و نرم به‌ مدت یک دقیقه ماساژ دهید.
  • حالا انگشتان دست‌ها را به سمت داخل حرکت بدهید و آن‌ها را در کنار سوراخ‌های بینی بگذارید. بعد پوست این قسمت را کاملا آرام و با حرکات دورانی و نرم به‌ مدت یک دقیقه ماساژ بدهید.
  • بعد انگشتان دست‌ها را به سمت مفصل‌های فک بکشید و پوست این ناحیه را با کمک نوک انگشتان خود و با حرکات دورانی آرام ماساژ بدهید.

نکته: شما باید یوگای صورت را حداقل 4 بار در روز تکرار کنید تا سریع‌تر نتیجه بگیرید.

برجسته کردن گونه بدون عمل جراحی

تمرینات ورزشی برای داشتن گونه‌های پر و چاق

  • صاف روی صندلی بنشینید و عضله‌های صورت را شُل کنید. حالا دهان را به اندازه وقتی که با کسی صحبت می‌کنید، باز کنید. بعد هر دو لب را به سمت داخل و گوشه دهان را به سمت بیرون بکشید. سعی کنید که گوشه‌های لب‌ها را تا جایی که می‌توانید، بکشید. در ادامه صورت را برای یک دقیقه در همین حالت نگه دارید و بعد به حالت طبیعی برگردید. وقتی که صورت را در حالت مورد نظر حفظ می‌کنید، باید احساس کنید که عضله‌های گونه کاملا کش آمده‌اند. این تمرین باید 3 مرتبه پشت سر هم و 3 بار در روز تکرار شود.
  • یک نفس عمیق بکشید و هوا را در دهان پُر کنید. حالا هوا را در دهان نگه دارید. این حالت باید بین 40 تا 50 ثانیه حفظ شود تا عضله‌های گونه تحت فشار لازم قرار بگیرند. بعد از 50 ثانیه،‌ هوا را به‌آرامی از دهان بیرون بدهید. این تمرین هم باید 3 مرتبه پشت سر هم و 3 بار در روز تکرار شود.
  • کاملا لبخند بزنید و عضله‌های صورت را با کمک کف دست‌ها در همین حالت نگه دارید. بعد کف دست‌ها را به‌آرامی روی عضله‌های صورت فشار بدهید و این فشار را به مدت 5 ثانیه حفظ کنید. این تمرین هم باید 3 مرتبه پشت سر هم و 3 بار در روز تکرار شود.
  • لب‌ها را در حالت لبخند کامل، ولی کاملا بسته نگه دارید و گوشه‌های لب‌ها را تا حد امکان به سمت بیرون باز کنید. حالا این فشار باید به مدت 10 ثانیه ادامه پیدا کند و بعد گوشه‌های لب‌ها کاملا به هم نزدیک شوند. این تمرین باید 3 مرتبه پشت سر هم و 2 بار در روز انجام شود.

مقاله های مرتبط

متن دیدگاه

دیدگاه ها