یک برنامه فوق‌العاده برای لاغری با تردمیل

۵۰۰ کالری در ۳۰ دقیقه روی تردمیل
مسعود عیسی نژاد

ورزش کاردیو مثل دویدن روی تردمیل  یا دوچرخه ثابت بخش بسیار مهم از برنامه ورزشی است. انجام ۲۰ تا ۳۰ دقیقه کاردیو در ابتدای تمرین بسیار مهم است چون که باعث سوزاندن ذخیره قند عضلات شده و زمانی‌ که شما شروع به ورزش استقامتی یا کراس فیت می‌کنید بدن شما شروع به سوزاندن چربی‌ می‌کند اما بسیاری از برنامه های کاردیو حوصله سر بر هستند به نحوی که فرد باید یک ساعت را روی این دستگاه سپری کند و این کار در طولانی مدت انگیزه را از بین می‌برد.  ما یک برنامه عالی‌ برای شما داریم که چه روی تردمیل بدوید و چه در فضای آزاد ۵۰۰ کالری فقط در ۳۰ دقیقه می‌سوزانید.

متخصص تغذیه ما اسم این برنامه را از 0 تا 500 در ۳۰ دقیقه گذشته است. زمانی‌ که این برنامه را به ذهن سپردید آماده باشید که تمام بخش‌های آن را انجام دهید. این برنامه برای همه مناسب است؛ یک برنامه عالی‌ برای حرفه‌ای‌‌ها و یک شروع بسیار مفید برای تازه کارها.

0-3 دقیقه اول: گرم کنید

3-6 دقیقه: با سرعت ۹ کیلومتر در ساعت  بدوید

6-7.5 دقیقه: سریع بدوید با ۱۲ کیلومتر در ساعت

7.5-10.5 دقیقه: با سرعت ۹ کیلومتر در ساعت  بدوید

10.5-11.5 دقیقه: سریع بدوید با ۱۲ کیلومتر در ساعت

این روند را ادامه بدهید و در انتها حتما ۳-۴ دقیقه آرام بدوید تا بدن شما سرد شود.

مقاله های مرتبط

متن دیدگاه

دیدگاه ها